Mosselfeest

Zondag 3 maart organiseert Scouts Wechelderzande wederom zijn jaarlijkse mosselfeest!

Van 11u30 tot 18u kan je in PC De Zandfluiter terecht voor een overheerlijke portie mosselen. Daarnaast serveren we ook zelfgemaakt stoofvlees, curryworst met frietjes & vegetarische hamburgers aan democratische prijzen.

Nog niet voldaan na het hoofdgerecht? Je kan kiezen uit een hele reeks lekkere desserts. Van ijsjes tot taart, je gaat met een goedgevulde buik richting huis.

Vooraf reserveren is niet nodig. We willen wel vriendelijk vragen om van te voren iets te laten weten als je met een grote groep komt eten (8 personen of meer). Op deze manier proberen we grote wachttijden tijdens de drukke uren (tussen 12u-14u & 16u-18u) te vermijden.

PS: Kinderstoeltjes & bancontact zijn aanwezig

Hopelijk allemaal tot dan!

Stevige scoutsgroet
De leiding van Scouts Wechelderzande