De laatste vergadering
Vandaag is het spijtig genoeg onze laatste scouts vergadering, maar niet getreurd want het wordt een mega leuke afsluiter!
We spreken vandaag af op de scouts om 13u00 en fietsen dan gezamenlijk naar de Lilse bergen, dus vergeet zeker niet om met de fiets te komen!
Om 16u00 vertrekken we terug van de Lilse bergen met de fiets richting de scouts, waar je je wolf kunt ophalen.
We spreken daarna om 18u00 terug samen af aan de scouts om het scoutsjaar volledig af te sluiten door samen frietjes te eten!
We hopen jullie allemaal nog een laatste keer op de scouts te zien, en daarna op ons super leuke kamp!
(PS: inschrijven voor ons kamp gaat nog altijd!)