Onze scoutsgroep, Zandlopers Wechelderzande, stelt zijn scoutslokaal (het Zandkasteel) ter beschikking van jeugdbewegingen en verenigingen voor weekends en kampen. De capaciteit van het Zandkasteel bedraagt 30 a 35 personen. Ons lokaal is gelegen in de Antwerpse Kempen in de driehoek tussen Herentals, Turnhout en Malle. Op wandelafstand vind je eveneens speelstad, een unieke binnenspeeltuin. Het lokaal wordt niet verhuurd voor communiefeesten, huwelijksfeesten, ...

Belangrijk: momenteel verhuren wij ons lokaal niet, de informatie in de kalender is daarom ook niet relevant.

Praktisch

Prijs

De prijs voor een weekend bedraagt €175; voor een kamp vragen we €90 per dag. Op het terrein mogen tenten geplaatst worden voor €10 extra per dag. De energiekosten (gas, water en elektriciteit) zijn niet in deze prijs inbegrepen. De waarborg voor een weekend bedraagt €125; voor een kamp vragen we een waarborg van €200.

Vacante Data

ma
di
wo
do
vr
za
zo

lokaal vrij

niet beschikbaar voor verhuur

lokaal verhuurd

Contactpersoon

Annelies Tiebos
Nieuwstraat 16
2275 Wechelderzande
verhuur@scoutswechel.be

voorbeeldcontracten

weekend
kamp

Welpenlokaal

Het welpenlokaal is het grootste lokaal en wordt meestal gebruikt als eet- en speelzaal. Er zijn genoeg tafels en stoelen aanwezig.

verhuur scouts wechel welpenlokaal jeugdlokaal wechelderzande welpenlokaal scooutslokaal huren welpenlokaal welpenlokaal

JV- en jinlokaal

Het JV-lokaal en het Jinlokaal zijn twee kleinere lokalen die van elkaar gescheiden worden door een houten wand. Deze houten wand kan weggenomen worden.

verhuur scouts wechel jv en jin lokaal 1 jeugdlokaal wechelderzande jv en jin lokaal 2 scooutslokaal huren jv en jin lokaal jv en jin lokaal

Leidingslokaal

Het leidingslokaal verbindt de keuken met de andere lokalen.

verhuur scouts wechel leidingslokaal

Keuken

De keuken in het scoutslokaal is uitgerust met 3 gasbekkens, minimum 1 ijskast met diepvriesvak, een oven en twee gootstenen. Kookgerief, eetgerief,... dient zelf meegenomen te worden. Borstels, aftrekkers en schuurborstels zijn aanwezig in het lokaal.

verhuur scouts wechel keuken

Sanitair

Het sanitair bestaat uit één ruimte met 4 douches en een wasbak en één ruimte met 2 WC's en 3 urinoirs.

verhuur scouts wechel sanitair jeugdlokaal wechelderzande sanitair scooutslokaal huren sanitair sanitair

Terrein

Aan het Zandkasteel ligt een groot speelveld dat we delen met de KLJ van Wechelderzande. Op dit speelveld kunnen tenten opgesteld worden en er is een kampvuurkring voorzien.

verhuur scouts wechel terrein 1 jeugdlokaal wechelderzande terrein scooutslokaal huren terrein