Doop
Zaterdag 13/09: doop 13:30 tot 17:00
Eindelijk kunnen we het scoutsjaar weer beginnen. Vandaag gaan we beginnen met de doop dus zie zeker dat je slechte kleren aantrekt. Je doet geen uniform aan en worden om 13:30 verwacht aan de scouts.
Neem je boterhammen (met kaas/hesp) mee in zilverpapier en met je naam op. We gaan jullie boterhammen erna op het vuur leggen zodat je die lekker kan opeten. Om 17:00 worden jullie terug opgehaald.