Een geweldige start

door Els

Beste scoutsvrienden,

Scouts Wechel wilt jullie bedanken voor de massale opkomst op ons groepsspel, in de kerk en 's avonds op ons openingsfeest. We hopen dat jullie een leuke dag/avond hadden.
Het is voor ons een extra motivatie om er een fantastisch jaar van te maken.

Allemaal heel hard bedankt !!!

Formulier fit & fun (CM) 2007-2008

Beste ouders,

De christelijke mutualiteit wil met de actie fit & fun jongeren aanzetten om meer te sporten en te bewegen. Per jaar betalen ze tot max. 25 ¤ terug van de kosten die je hiervoor maakt.

Ook het inschrijvingsgeld van een jeugdbeweging kan je deels terugkrijgen.
Het nieuwe formulier vind je <a href="downloads/cm_fit&fun.pdf">hier</a> (Met rechtermuisknop op de link klikken, en "doel opslaan als" kiezen)

Mensen die bij een andere ziekenkas zijn aangesloten waar gelijkaardige acties lopen mogen natuurlijk altijd contact opnemen om ook hun papieren in orde te laten maken.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Oud scouts nu ook welkom op sw.be

door Naftman

Vanaf heden kan je als oud scout, ook een login aanvragen op scoutswechel.be !

Vroeger was het zo, dat, zodra je uit onze scouts ging, je login verwijderd werd van de site.
Na overleg met de nieuwste groepsleiding, Els & Wouter, heb ik besloten om een apart type login aan te maken die de oud scouts toegang verschaft tot het jincafé forum !

Vragen ? Mail dan naar <a href="naftman@gmail.com">mij</a>

Wij betuigen medeleven aan Scouts Lille

door Naftman

Naar aanleiding van het tragische ongeval van dinsdag 17/07, wil Scouts Wechel zijn medeleven en deelneming betuigen aan onze Scoutscollega's van Scouts Lille.

Ook wensen wij erg veel sterkte toe aan de ouders, familie en vrienden van Stijn.

Scouts Wechel

Zweedse avond

Wanneer: zaterdag 24 maart 2007 vanaf 19.00 uur

Waar: scoutslokaal

Wat: Heerlijk menu met Zweedse gerechten voor 20 euro

Waarom: Ten voordele van het buitenlands kamp van de Jins

<center>
Het menu

Appelsien/citroen zalm met komkommersaus

Avocado/komkommer soep

Sorbet met &#8216;Absolut Wodka&#8217;

~~~

Gehaktballetjes met veenbessenjam en aardappelpure

Citroengebak

</center>
Wij vragen ook om <em>op voorhand in te schrijven</em> zodat wij ongeveer weten welke hoeveelheden we moeten klaarmaken.
<h3>Download <a href="downloads/zweedseavond.doc">hier</a> (rechtermuisknop, opslaan als), het formulier</h3> en mail dat door naar <a href="maito:martens.peter@yahoo.com">martens.peter@yahoo.com</a>, en we verwelkomen u dan graag vrijdagavond vanaf 19.00u !