De Kapoenen zijn 6 tot 8 jaar oud. Het leven van een kapoen is er één vol spel, fantasie, creativiteit en expressie. Spelenderwijs en ongedwongen ontdekken we samen met hen de wereld. De leiding gaat hierbij uit van het kind zelf, van wat hen boeit en aanspreekt.

kapoenen

Helaas geen vergadering vandaag want jullie tofste leiding zal druk bezig op de Zandkasteelfeesten, een weekend vol met toffe activiteiten. Vergeet zeker niet om met de mama en papa naar de Zandkasteelfeesten te komen. We zien jullie daar! Meer info vinden jullie op https://www.zandkasteelfeesten.be/ of Facebook.

Deze avond geven we jullie wat meer info over het kapoenenkamp dat zal doorgaan van 3 tot en met 7 juli.

Vandaag is er geen vergadering, jullie leiding gaat namelijk deelnemen aan een voetbaltornooi! Jullie mogen altijd komen supporteren :) Tot dan, of tot volgende week!

Opgelet: deze vergadering is op ZONDAG, ipv op zaterdag. Trek jullie slechte kleren maar aan want vandaag doen we de LOOP. Na deze toffe uitdaging zullen we samen lekkere frietjes eten op de scouts. We maken nog een toffe dag van onze laatste vergadering!

! Vergeet dus geen slechte kleren aan te doen en zeker niet je uniform. Zorg dat je geen losse schoenen aanhebt of laarzen (hier loopt het water in).

Nadat jullie een douche hebben genomen en helemaal fris zijn mogen jullie terug naar de scouts komen om samen lekkere frietjes te eten. Zo kunnen we het scoutsjaar samen afsluiten!

Joepieeee! Het kapoenenkamp zal dit jaar doorgaan van 3 tot en met 7 juli!

kapoenenleiding

Rune Piedfort