De verkenners zijn 14 tot 16 jaar oud. Met de groep een snuifje avontuur realiseren, of uitgedaagd worden door elkaar. Vanuit eigen interesses op zoek gaan naar zichzelf tussen soortgenoten. Dit door typische activiteiten of door een experiment waaraan verkenners in kleine groepjes mee voorbereiden.

verkenners

23 Gouden, 3 zilveren en 2 bronzen medailles maken hem de meest succesvolle olympiër ooit. Michael Phelps is een legendarische zwemmer, zeggen ze alleszins, maar wij zijn er van overtuigd dat jullie dat beter kunnen! Waar en tussen welke uren we juist gaan zwemmen, wordt later meegedeeld.

Dit weekend is een weekend voor de geschiedenisboeken. Het wordt tof. Het wordt heel tof. Het wordt megayolo. Het wordt episch. Het wordt legen- wait for it... DARY! LEGENDARY!!!
Niet alleen is het de eerste tenteditie van Jinvasion, maar ook de rest van het weekend is er voor iedereen wat wils: een koers voor de sportliefhebbers, een spelletjesnamiddag voor zij die graag (vals-)spelen, een quiz voor de slimmerikken en een decadent ontbijt voor de bourgondiërs onder jullie. Meer info vinden jullie op de socials van Scouts Wechel en de website van de Zandkasteelfeesten. Jullie zijn op al deze activiteiten welkom!

Vandaag is er een verassing! Ah oei, een r vergeten. Het is dus een verrassing ofwa? Ja, inderdaad! Kom om 13.30 naar de scouts om te ontdekken wat we gaan doen!

Dries Borstlap is de man die zich op het moment van schrijven als heer en meester vertoont in het programma dat vernoemd wordt naar Tom Waes, ook al heeft Tom er helemaal niets mee te maken. Deze ruige meneer zullen wij vandaag pogen te evenaren door de woeste loop te trotseren.

Helaas zijn we aangekomen bij de laatste vergadering van het jaar. Afsluiten doen we door alle mooie herinneringen nog eens naar boven te halen naast de vlammen van de barbecue. Neem je eigen vleesje mee en wij regelen de rest!

verkennerleiding

Pauline Geentjens